Saturday, July 30, 2011

Luahan yang bercampur baur

hidup ni sebentar. kata dunia nak kiamat. hmm aku takut... macam mana di alam kubur nanti?
aku ingin kedamaian.
aku takut kalau ekonomi dunia jatuh
aku takut kami akan kekurangan duit
aku takut akhir masa nanti tiada lagi makanan untuk terus hidup

aku takut di kubur nanti.adakah akan diampuni?
aku takut di akhirat nanti....
Ya Allah hilangkan rasa takut di hatiku.

aku bencikan manusia yang suka tunjukkan aurat setiaphari
aku hanya boleh marah, tapi tak tau bagaimana nak ubah mereka
manusia dah macam binatang. buka tanpa rasa malu!
kenapa tak ada siapa tegur mereka?

buka aurat>dilihat lelaki fasiq> membawa kepada zina
kapel (islamik kapel???)> berhubung> membawa kepada zina
mata-mata> hati ke hati > membawa kepada zina

sekarang ni yang buat rasa nak meletup...:
iklan, cerita menjolok mata kat tv
eeeee benci benci benci benci benci
kenapa tak ada siapa tegur??? kenapa semua orangbuat tak tahu???
manusia sekarang ada otak ke tak ada????
ke dah setaraf binatang???

syaitan dah bertepuk sorak nih
"yahoo kalau zina berleluasa, rosaklah anak adam!!"



Ya Allah tolonglah kami!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...